tiistai 24. toukokuuta 2016

TYÖSSÄOPPIMINEN STADIUM


Samalla kidsiosastolla kuin sen minkä fiksasin sade kuosiin, asuva nukke sain kesäisemmät vaatteet muiden lailla. 

Tällä oli päällä toisessa kuvassa näkyvät fleece housut, takki sekä sandaalit. 
Vaihdoin sille päälle uv-paidan, helle hatun, auronkolasit, bikinien ala-osan sekä söpöt tähdelliset crocsit, kaikki sävysävyyn pinkkiä. Täsät tuli ihan mun lemppari!



Siinä samalla vaihdoin myös junnutytöiltä pois pitkät housut ja paidat. 

Tilalle tuli bikinien ylä- ja alaosaa sekä hatut päähän ja kesäisemmät kengät jalkaan ja toiselle farkkushortsit ja toiselle haaremihousut.




Takki mieskin sai päivitystä toppaliivistä t-paitaan.

Niken t-paita. under armourin lippa, socin collegeshortsit sekä klassiset niken tennissukat ja läpsyttimet.Mun mielestä tästä tuli aika hauska!



Yläkerran naisten treeninuken fiksailin myös kesäisemmäksi ja tätä kutsutaankin nykyään nimellä mikreeninukke.








Pariviikonloppua sitten Stadiumilla oli perinteiset stadiumin olympialaiset, jotka järjestetään joka toinen vuosi Espoossa. Joka vuosi niihin osallistuu yli 600 stadiumin työntekijää ympäri suomea, Helsingistä Leville asti.

Mä en valitettavasti vielä itse päässyt mukaan kyseiseen tapahtumaan, mutta ehkä joskus :-)

Mä sain pitkästäaikaa askarella ja näperrellä sain nimittäin tehdän hansanjoukkueen lipun, heidän teema oli TPS. Oona tulosti mulle tps:n logon josta lähin tekemään hahmotelmaa muovilevylle.

Tän tekemisessä pyörhti hyvin päivä jos toinenkin.


Sitten kun olin saanut logon piirrettyä, oli leikkaamisen vuoro, täsät tuli siis sabluuna.



Toisena päivänä mentiin oonan kanssa lastauslaiturin puolelle teippaamaan sabluunaa kankaaseen johon se tulisi ja voin muuten sanoa ettei ollut mikään helppo nakki tää :-D 
Siinä reilu tunti sitä teippailtiin paikoilleen.


Lopulta päästiin siihen kivoimpaan osaan, eli spreijaamiseen.




Lopputuloksesta mulla ei valitettavasti oo kuvaa mutta tästä tuli oikeesti tosi kiva, paljon kehuja se ainakin keräsi :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti