keskiviikko 12. lokakuuta 2016

TAKKI NÄYTEIKKUNA


Taas oli aika uuden ikkunan, visun yksi lempoipuuhista, tai ainakin mun.

Treeni ikkuna sai väistyä ja tilalle väsättiin Oonan kanssa takki ikkuna. Aamu alkoi perinteisesti 6.00, edellisenä päivänä olin jo kerännyt ikkuna tuetteet ja nukkejen vaatteet kasaan ettei aamulla tarvii kuluttaa siihen aikaa.
 Mä valitettavasti hukkasin kuvat edellisestä ikkunasta..

Takki ikkunan konseptoi oli mun mielestä tosi tylsä, pelkistetty ja tummia värejä joten päätettiin vähän lisätä väriä siihen ihan vaan pienillä fiksailuilla.

 Esimerkiksi toisella naisnukella oli määrätty laittaa mustat housut sekä takki, joten päätin vaihtaa mustat housut adidaksen stellan treeni pöksyihin, ihan näinkin pienellä saa ihmeellisesti ilmettä ikkunaan.


Takana olevat kankaat vaihdetaan aina uusiin ikkunan vaihduttua.


Työmaata.

 
Tyhjästä ikkunasta lakaistaan pölyt lattialta sekä säännölisin väliajoin meillä käy ikkunanpesijä, joten siitä meidän ei tarvitse huolehtia.


Ja tältä lopulta näytti valmis ikkuna. Ihan kiva siitä tuli vaikka vähän epäilyksiä mulla olikin.
Eikä ollenkaan huonolta näytä vaikka lisättiinkin vähän omia tuetteita ja vaatteita.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti