keskiviikko 12. lokakuuta 2016

AKTIVITEETTI ILTA!!


Mulla oli mun elämän eka Stadiumin aktiviteetti ilta ja hyvä ilta olikin! 
Meillä on siis pari kertaa vuodessa oman työporukan kanssa yhteisiä aktiviteetti iltoja, jolloin lähdetään porukalla pitämään kivaa, milloin mihinkin.

Mun kohdalle osui karting ajot! Oon joskus junnuna ajanut kartingia, mutta siitä oli niin kauan että vähän mua jännitti mitä siitä tulee, varsinki kun pojat on oletettavastikkin hyvinkin kilpailuhenkisiä 
:-D 

Mulla oli aamusta töitä joten menin melkeimpä suorilla duunista hakemaan Tiinaa ja Bajania ja lähdettiin huristelemaan kohti turun kartingrataa, kaiki ihan intoa täynnä!

Ja oli muuten ihan sika kivaa, kaikilla hyvä fiilis ja voiton huurut silmissä, hyvässä hengessä tietty.


Meidän tyttöjen ralliasut.






Niinkuin jo mainitsinkin niin pojilla tosiaan oli se voiton tahto ehkä hieman yläkantissa, enemmän kuin tytöillä joten palkintopalli oli toistaiseksi aika mies painoitteinen :-D


Kartingin jälkeen suunnattiin kaikki vielä kerttuun syömään, juomaan ja istumaan iltaa ja osa jatkoi siitä vielä turun yöelämään. 
Täytyy sanoo etten oo ehkä piiiitkään aikaan nauranut noin kovin kun tona iltana, ihana työporukka meillä!

innolla ensi aktiviteettiä ootellessa :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti