Hanna Munter on Somerolainen yrittäjä ja kansanedustaja ehdokas, heillä on myös kotona ravintola, jossa hän työskentelee eli ruoka on myös lähellä sydäntä.
Hän oli myös ehdolla Suomenyrittäjien varapuheenjohtajaksi, itseasiassa hän oli jo edellis kauden varapuheenjohtaja, mutta haki nyt jatkokautta.
Tämä asiakastyö tuli samassa kuin Logomokin. Hän tuli koulullemme pyytämään meitä visu1 suunnittelemaan ja ideoimaan hänen tämän kauden vaalikampanjansa. Ja niinkuin aina ennenkin, jokainen tiimi suunnitteli ja toteutti omat ideansa kampanjasta. Meidän tiimimimme lähti rakentamaan ideaa väresitä ja Muntterin kotipaikkakunnasta, haimme pastellinvärisiä värejä, päädyimme taivaansiniseen sekä beigeen. Kampanjassa piti suunnitella esite, pinssit, logo, facebookin banneri sekä asusteet. Munter kertoi että rakastaa conversen kenkiä, joten päädyimme conversen mallisiisn tossuihin jotka ovat kampanjan mukaan taivaansiniset.
Hän oli myös ehdolla Suomenyrittäjien varapuheenjohtajaksi, itseasiassa hän oli jo edellis kauden varapuheenjohtaja, mutta haki nyt jatkokautta.
Tämä asiakastyö tuli samassa kuin Logomokin. Hän tuli koulullemme pyytämään meitä visu1 suunnittelemaan ja ideoimaan hänen tämän kauden vaalikampanjansa. Ja niinkuin aina ennenkin, jokainen tiimi suunnitteli ja toteutti omat ideansa kampanjasta. Meidän tiimimimme lähti rakentamaan ideaa väresitä ja Muntterin kotipaikkakunnasta, haimme pastellinvärisiä värejä, päädyimme taivaansiniseen sekä beigeen. Kampanjassa piti suunnitella esite, pinssit, logo, facebookin banneri sekä asusteet. Munter kertoi että rakastaa conversen kenkiä, joten päädyimme conversen mallisiisn tossuihin jotka ovat kampanjan mukaan taivaansiniset.
Paitana ajattelimme T- paitaa, joka on beigen värinen ja siinä on kampanjan logo. Beige väri tulee tietenkin kampanjan väreistä.
Kenkinä toimivat taivaansiniset converset juuri sen takia että Munter kertoi tykkäävänsä kovasti conversentossuista, niinkuin kerroinkin jo aikaisemmin. Kampanjan housuina toimivat mustat farkut, mutta niitä emme planssiin laittaneet.
Esitteen tuli olla kaksipuolinen, etu puolella on melkein kokonainen kuva itse Muntterista ja siinä lukee Munterin tunnettu lausahdus "järjestö muuttuu, nyt tarvitaan rohkea tekijä!" sekä otsikkona toimii simppeli Hanna Munter. Takana on tekstiä siitä, miten munter tulisi vaikuttamaan varapuheenjohtajana (positiivisesti tietenkin).
Pinssissä näkyvät taas kampanjan kummatkin päävärit. Jotta pinssi ei olisi aivan tylsä, värit kulkevat viistossa, alhaalta ylös, mikä luo positiivista mielikuvaa, koska jos se kulkisi ylhäältä alas tulisi negatiivinen kuva.
Logossa on Muntterin nimikirjaimet sekä vuosiluku eli 2014, taustassa näkyy haalea kuva niitystä, mikä on somerolta eli sieltä mistä itse Munter on kotoisin.
Mielestäni kampanjamme oli hyvä siltä kannalta, että siinä pääse hieman lähemmäksi munteria. Siinä paljastuu hänen kotikuntaansa, Someroa, hänen lempivärejä sekä nuo converset mistä hän tykkää.
Parantamista minun mielestä olisi värien kirkkaus, Munter oli sen verran räväkkä tapaus, että noin haaleat värit eivät mielestäni oikein kuvaa häntä, eikä erotu muiden ehdolla olleista väresitä.
Meidän ideaamme ei valitettavasti valittu, mutta yksi luokkamme tiimin ideoista valittiin ja henkilökohtaisesti se oli oli munkin mielestä paras koko luokasta, eli se ansaistsi voiton ja itseasiassa tällä kampanjalla Munter haukkasi itselleen voiton, eli jatkokauden Suomenyrittäjien varapuheenjohtajana.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti